måndag 10 september 2007

Lingonsylt, alltså!

10 kommentarer:

Anonym sa...

1. Katrin och Alex får nog både söta och smarta barn ska du se. :)

2. Bra rutet mot morgontrötta/-lata studenter. Bortskämda ungar. De borde prova på lite fabriks- eller vårdarbete; där ska man ofta stämpla in före sju. För att inte tala om i lantbruket.

3. Jobbar du något nu? Eller är det studier och bloggeri för hela slanten? Har för mig att jag läst att du är informatör på Lantmännen.

Hampus Van Ekström-Ahlby sa...

himla fin blogg lisette :)

Anonym sa...

det går inte att göra sylt utan socker - mycket socker. Om du vill ha mindre av det söta får du ta mindre sylt - eller äta bären färska eller frysta.

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o lucro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o CresceNet(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

Anonym sa...

Jag är så uttråkad så jag saknar ord. Dock, hur gick det med brytandet av tabuna? Vad bidde de då? De bidde lingonsylt! Suck.

Anonym sa...

Vet inte om du redan har kokat lingonsylt men här är ett lätt recept saxat från Ica-Kuriren.

Koka sakta 500 g rensade bär med 5–6 msk strösocker och en aningens aning vatten i cirka 15 minuter. Klart och hållbart.

Anonym sa...

Hejsan! Läser gärna din blogg, keep it up! Läste också ditt inlägg om Dramaten och vill ge dig ett tips: Scalateatern 26/9-7/10. Då spelar en grupp från Varberg/Göteborg, 1 2 3 Schtunk. De spelar med Lasse Beischer i spetsen en mycket annorlunda teaterform med clown & commedia som främsta kännetecken. Pjäsen heter "Rich Man Poor Man". Se den! Jag lovar, det är mil från Dramaten!

Anonym sa...

du är så vacker!
en riktig "milf" om jag få säga..
jag är 26år och tycker du är helt underbar. kram kram

Anonym sa...

Oj vad jag gillar din blogg Lisette!

Anonym sa...

Hej, förslagsvis kan du rekommendera mig som en ny kanonbloggare!
Jag hittade nyss in på din blogg, du är alltså mor till monstret?
Läs mina recensioner på Idolkvällarna, någon sa att jag är lik din son/monstret.
Antar att dom menar skriftligt då, eftersom utseendemässit är jag, ja bedömm själv.